Service- & reklamasjonsansvarlig til ledende aktør innen belysning

LEDVANCE (tidligere en del av OSRAM), leverer moderne, banebrytende belysningsteknologier i kombinasjon med tradisjonell belysning. LEDVANCE tilbyr LED-pærer, smarte hjem-produkter, lamper, armaturer og tilbehør til fagfolk og forbrukere. Produktene selges gjennom distributører til proff- og prosjektmarkedet, samt i faghandel og dagligvare til private forbrukere.

LEDVANCE er bygd på tillitsfulle, langvarige kundeforhold, og et kraftig distribusjonsnettverk over hele verden. Selskapet har stor kunnskap og forståelse om belysningsmarkedet, teknologitrender og skiftende behov hos kunder. LEDVANCE har som mål å bli en global leder i belysningsbransjen og endrer og tilpasser seg derfor raskt til markedet. Selskapet leverer til over 150 land og eies av kinesiske MLS Co. Det moderne hovedkontoret ligger på Lysaker i Oslo.

Er du glad i å gi teknisk support og skape fornøyde kunder?
Kanskje er det deg vi ser etter til en variert rolle som Service- & reklamasjonsansvarlig hos LEDVANCE. 


LEDVANCE tilbyr LED-pærer, smart-teknologi for belysning, lamper og armaturer for både det profesjonelle markedet og forbrukere. Vi søker deg som vil jobbe i en kombinert rolle med salgsstøtte, kundesupport og som ansvarlig for reklamasjoner. I rollen gir du teknisk support til uteselgere, sluttkunder, grossister og installatører innenfor alle delene av Ledvance’ sortiment. Du vil samarbeide med kolleger både i Norge og andre land. 

Hos LEDVANCE blir du en del av et hyggelig, uformelt og kompetent miljø. Du blir en del av avdelingen for kundeservice og salgsstøtte på hovedkontoret – et engasjert team hvor samarbeid og kunnskapsdeling verdsettes. LEDVANCE er et dynamisk og internasjonalt selskap, og mulighetene for videreutvikling er gode. Hovedkontoret ligger på Lysaker i Oslo, med kort vei til offentlig kommunikasjon. 

Arbeidsoppgaver: 
  • Behandle reklamasjoner og gjennomføre kvalitetssikring
  • Yte teknisk support på produkter ovenfor kollegaer og kunder 
  • Oversette tekniske tekster fra engelsk til norsk for produktinformasjon
  • Bistå kundeserviceavdeling med innkommende telefoner 
  • Være stedfortredende for produktansvarlige 
  • Noe lysberegning
Vi ser etter deg som: 
  • har teknisk utdannelse som for eksempel elektriker eller elektroingeniør
  • har relevant erfaring fra grossist, installasjon eller elektrobransjen 
  • har erfaring i bruk av, og interesse for SMART-produkter
  • har gode IT-kunnskaper
  • snakker flytende norsk og kommuniserer godt på engelsk
  • gjerne har kunnskap om lysberegning
Vi tror du er serviceinnstilt, proaktiv og initiativrik. Du er interessert, lærevillig og nøyaktig i arbeidet. Du liker å bidra der det er behov, og deler gjerne din kunnskap med kolleger.

Har du spørsmål om stillingen eller ønsker du å søke?  
  • Eventuelle spørsmål kan rettes til Frode Finsrud (mobil 901 77 103) eller Guro Karlstad (mobil 988 62 051) i rekrutteringsselskapet Cappa. 
  • Du er velkommen til å registrere din CV og søknad direkte i vårt søknadssystem. Søknader blir vurdert fortløpende, så send din søknad snarest mulig.
  • Dersom du har søkt jobb gjennom Cappa tidligere, er det fint om du oppdaterer kandidatprofilen din. 
  • Trenger du tips til hvordan du skal skrive søknad eller CV, eller hva du bør forberede til jobbintervjuet? På cappa.no er det mange tips til deg som kandidat.

Om rekrutteringsselskapet Cappa:

  • Cappa er ledende innen rekruttering til handels- og tjenestevirksomheter, alt fra lederstillinger og fagspesialister til franchisetakere.
  • Som kandidat gjennom Cappa skal du oppleve profesjonell og fortrolig behandling, og at dine personopplysninger ivaretas på en trygg og sikker måte.
  • Les mer på www.cappa.no og se flere ledige stillinger på www.cappa.no/stillinger.


Følg Cappa på LinkedIn og Facebook!

Om stillingen

Arbeidsgiver:


Søk på stillingen

Søk her

Kontaktpersoner